Klagomål
Zparo värdesätter dina åsikter och tar gärna emot kritik från dig för att tillsammans hitta en bättre väg framåt. Om du har något klagomål du vill rikta mot Zparo, rekommenderar vi starkt att du börjar med att kontakta vår kundtjänst. De flesta frågor och problem kan ofta lösas snabbt och smidigt genom deras hjälp. Du kan komma i kontakt med oss via telefon 079-008 33 18 eller e-post. 

Om du inte är nöjd med hanteringen av klagomålet efter kontakt med vår kundtjänst, är du välkommen att beskriva ditt ärende till vår klagomålsansvarige på e-postadressen klagomal@zparo.se.

Om du fortfarande inte är nöjd med det beslut som fattats gällande ditt klagomål, har du möjlighet att vända dig till Allmänna reklamationsnämnden på telefonnummer 08-508 860 00 eller ta ärendet vidare till domstol. Om du behöver rådgivning angående lånefrågor kan du kontakta Konsumenternas Bank- och finansbyrå. Vi ser fram emot att hjälpa dig på bästa möjliga sätt